Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 25.6.2021 alkaen.

Verkkokauppa

Jookala (Y-tunnus: 3111635-6)
riina@jookala.fi
0400199557

Kauppa myy tuotteita ja palveluita organisaatioille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Jookalan yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
riina@jookala.fi
0400199557

Toimitustavat ja -kulut

Fyysisissä tuotteissa toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Verkkokursseissa ja online -tunneissa tuote/palvelu toimitetaan sähköpostitse eikä tuotteista tällöin peritä toimituskuluja. Tarkistathan roskapostin ja muut kansiot, mikäli et löydä sähköpostistasi lisätietoja.

Toimitusaika

Asiakas saa heti maksutapahtuman jälkeen sähköpostitse lisätietoja tuotteen/palvelun toimituksesta. Sähköiset tuotteet/palvelut toimitetaan sähköpostitse vuorokauden sisällä tilauksesta ellei tilaus/tuotesivulla ole toisin mainittu. Muistathan tarkistaa roskapostin ja muut kansiot, mikäli et löydä lisätietoja ostamastasi palvelusta/tuotteesta.

Fyysisissä tuotteissa toimitusajat Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

O'loisa Designin koruissa toimitusaika on 3-5 arkipäivää ja tilaukset toimitetaan noutopakettina postista. Palautuksissa asiakas maksaa palautuksen postimaksun.

By Jookala paitojen  toimitusaika on 3-5 arkipäivää ja tilaukset toimitetaan noutopakettina postista. Ellei tilaussivulla ole erillistä mainintaa pidemmästä toimitusajasta. Kolmannen osapuolen toimittamissa paidoissa ja muissa tuotteissa on 1-2 viikon toimitusaika.

Kaikissa palautuksissa asiakas maksaa palautuksen postitusmaksun.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Kuluttajalla on oikeus perua tilaus 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vahvistamisesta, tietyin ehdoin. Kuluttajalla ei ole kaupan peruuttamisoikeutta, jos tuotteen käyttö on aloitettu ennen peruuttamisajan päättymistä. Yksittäisissä online-tunneissa peruuttaminen vähintään 24 tuntia ennen tunnin alkamista ja tuntipaketeissa 24 tuntia  ennen ensimmäisen online-tunnin aloitusta. Tilauksen jälkeen tilaajan sähköpostiin saama kuitti toimii tilausvahvistuksena.

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

 

Toimittajan vastuu

Verkkokursseja ja online -tunteja ei ole laadittu fyysisten (tai psyykkisten) sairauksien hoitamiseen vaan hyvinvoinnin tukemiseen. Verkkokurssit ja online -tunnit eivät ole terapiaa tai sairauksien hoitoa eivätkä korvaa niitä. Jos et ole varma, millaiset harjoitteet soveltuvat sinulle, neuvottele lääkärin kanssa. Jokainen osallistuja tekee valmennuksessa ohjatut harjoitukset omalla vastuullaan. Palvelun tarjoaja ei ole vastuussa osallistujille mahdollisesti aiheutuvista vammoista, sairauksista tai tapaturmista. Jookala ei vastaa välittömistä eikä välillisistä vahingoista, jotka mahdollisesti ovat aiheutuneet valmennuksista/tuotteista. Toimittaja ei myöskään vastaa vahingoista, jotka johtuvat ylivoimaisesta esteestä (Force Majeure). O'loisa Designin korut/kivet eivät ole lääkinnällisiä välineitä.

Ongelmatilanteet

Mikäli sähköistä tuotetta/palvelua ei ole toimitettu tai jos fyysinen tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.
O'loisa Designin reklamaatiotilanteissa ota aina yhteys toimittajaan.

Reklamaatiotapauksissa ota yhteyttä sähköpostitse riina@jookala.fi.